Jobs

Here you can find announcements on open positions offered by our partner companies.

Preview-MP-logo-and-type-horizontal-blue.png

MobilePay Advisor

Julkaistu 7.11.2022

Haluatko liittyä tunnettuun ja inspiroivaan fintech-yritykseen, jonka tavoitteena on muuttaa maksamisen kokemusta? Etsimme MobilePay Advisoria määräaikaiseen työsuhteeseen opintovapaan ajaksi ainakin 30.6.2023 asti. Tässä tehtävässä tarjoat ensiluokkaista asiakaspalvelua asiakkaillemme osallistumalla monikanavaisen asiakaspalvelun toteutukseen ja sen suunnitteluun.  Jos tämä kuulostaa hyvältä, jatka lukemista!

MobilePay Advisorina olet osa henkilöasiakkaiden asiakaspalvelutiimiä monikanavaisessa asiakaspalveluyksikössä, jossa asiakkaat kohdataan puhelimitse, sähköpostitse, sosiaalisessa mediassa sekä sovelluskaupoissa. Päivittäiset tehtäväsi MobilePay Advisorina ovat vaihtelevia ja tehtäväsi on auttaa käyttäjiämme saamaan kaikki irti MobilePay-sovelluksesta. Olemme pieni tiimi ja työtehtävämme ulottuvat päivittäisestä asiakaspalvelusta ja asiakkaiden neuvonnasta aina AML-tehtäviin ja sen raportointiin. Ehkä mietit mitkä AML tehtävät? Tämä tarkoittaa, että osallistut panoksellasi rahanpesun estämiseen (Anti-Money Laundering) sekä asiakkaan tuntemiseen (Know Your Customer) liittyvien velvollisuuksien täyttämiseen. Lisäksi osana Ongoing Due Diligencea (ODD) varmistamme, että MobilePay-sovellusta ei käytetä rikollisiin tarkoituksiin tai käyttöehtojemme vastaisesti. 

Pääset työskentelemään kansainvälisessä verkostossa, sillä teemme laajasti yhteistyötä eri maissa työskentelevien kollegojemme kanssa – todennäköisesti yksikään päivä ei pääty ilman vuorovaikutusta englanniksi. Tuemme sinua ja tarjoamme kattavan koulutuksen matkallasi asiantuntevaksi MobilPay Advisoriksi. 

Etsimme MobilePay Advisoria määräaikaiseen työsuhteeseen opintovapaan ajaksi 30.6.2023 asti. Opintovapaan sijaisuuden jälkeen tehtävässä voi jatkaa kesän yli 31.8.2023 asti.

Toivomme, että sinulla on kokemusta asiakaspalvelutyöstä ja että olet tottunut käyttämään erilaisia palvelukanavia. Toivomme, että olet ylpeä laadusta, jolla teet asiakaspalvelua. On myös erinomainen lisäetu, jos tietotekniset ratkaisut ovat sinulle tuttuja ja olet kiinnostunut teknisistä asioista – loppujen lopuksi tulet työskentelemään mobiilimaksusovelluksen parissa.

Mikä tärkeintä, toivomme, että:

  • Olet itseohjautuva, mieleltäsi avoin ja sinulla on kyky ottaa vastuuta

  • Olet joukkuepelaaja – olet valmis auttamaan, jos kollegasi tarvitsee sinua

  • Olet vahva viestijä sekä suullisesti että kirjallisesti

  • Omaat erinomaiset ongelmanratkaisutaidot – emme pahastu, jos sinussa asuu pieni Sherlock Holmes

  • Omaat sujuvan kielitaidon suomeksi ja englanniksi. Ruotsinkielentaito on plussaa.

 

Asiakaspalvelussa asiat voivat ajoittain muuttua hektiseksi, joten sinun on pystyttävä selviytymään jonkinasteisesta paineesta ja priorisoimaan tehtävät yhdessä työtovereidesi kanssa. Älä kuitenkaan huoli. Sinun ei tarvitse tehdä tätä yksin – koko tiimi tukee sinua!

Jos olet kiinnostunut aloittamaan matkan kanssamme, lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi viimeistään 23.11.2022 mennessä. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Jos sinulla on kysymyksiä tehtävään liittyen, voit soittaa asiakaspalvelujohtajallemme Kimmo Taskinen 050 423 2102 tai lähettää sähköpostia kimmo.taskinen@mobilepay.fi.

Lisätietoja MobilePaysta löydät MobilePay.fi-sivustolta. Voit myös tutustua tuotteisiimme ja arkeemme Facebookissa, LinkedInissä, Instagramissa ja TikTokissa.

Lue lisää ja hae työpaikkaa:

https://ejqi.fa.em2.oraclecloud.com/hcmUI/CandidateExperience/en/sites/CX_2001/job/10701/?utm_medium=jobshare

Screenshot 2022-10-16 at 21.11.37.png

Financial controller

Julkaistu 16.10.2022

Vertics Oy on nopeasti kasvava ohjelmistokonsultointiyhtiö, joka etsii nyt pikaisesti Financial Controlleria taloushallinnon tueksi. Lisää Verticsistä voit lukea ”Meistä” -sivulta.

Etsimme tradenomi-opintojen loppuvaiheessa olevaa taloushallinnosta sekä Controller -tyyppisistä töistä kiinnostuneita henkilöä, joka haluaa oppia miten taloushallinto sekä Controller toiminnot käytännössä toimivat. Aito kiinnostus ja halu olla sekä kehittyä alalla ovat tärkeimmät kriteerit. Meistä olisi myös kiva jos pääsisit käymään toimistollamme Espoossa aina silloin tällöin. Positio on aluksi osa-aikainen, mutta sillä on mahdollisuus kehittyä täysipäiväiseksi firman kasvun myötä. 

Yrityksemme kulttuuri on rento ja spontaani. Firmamme pitää kuukausittain erilaisia tapahtumia (mm. juhlia, saunailtoja, urheilusettejä jne.) joihin kaikki uudetkin naamat ovat tietysti tervetulleita. Päätoimitilamme ovat Espoossa Sellon tuntumassa ja teemme tällä hetkellä hybridisti töitä, eli osan officella ja osan etänä. 

Eduksesi katsotaan:

  • Työkokemus startup-yrityksistä tai muuten dynaamisesta työympäristöstä

  • Netvisorin käyttötaito

  • Kirjanpidon perusteiden ymmärtäminen

  • Ratkaisukeskeinen toimintatapa – luot enemmän selkeyttä kuin sekaannusta

  • Kiinnostus toimialaamme kohtaan

  • Pääset käymään noin kerran viikossa toimistolla

  • Työtehtävät:

  • Auttaa sidosryhmiä hoitamaan talouteen liittyvät asiat. Sidosryhmiä ovat projektivetäjä, asiakas, kirjanpitäjä, laskuvalvonta ja yrityksemme johto.

  • Valvoa, että osto- ja myyntireskontran sovittuja sääntöjä ja prosesseja noudatetaan.

  • Tutkia laskelmien avulla, kuinka kannattavia eri projektit ja liiketoiminnan osa-alueet ovat

 

Haku päättyy 24.10.2022. Mikäli kiinnostuit, tarjoamme kattavan perehdytyksen hommiin, joten laita rohkeasti hakemusta tulemaan. Aloitamme haastattelut saman tien ja täytämme position heti sopivan henkilön löydyttyä. Työt alkavat joulu-tammikuussa, mutta olemme avoimia keskustelemaan aloituspäivästä sopivan kandidaatin löytyessä. 

Jos olet kiinnostunut, lähetä avoin hakemus sekä ansioluettelo (jos löytyy) osoitteeseen lauri.virtanen@vertics.co

Lue lisää ja hae työpaikkaa:

https://vertics.co/rekry-financial-controller-taloushallinnon-tuki-ja-turva/

rebase-blue-logo.png

Markkinointi- ja viestintävastaava

Julkaistu 16.10.2022

Rebase Consulting Oy on nopeasti kasvava ja menestyvä IT-yritys, joka on osa Gofore-konsernia. Meitä on jo lähes viisikymmentä. Olemme tunnettuja hyvästä viestinnästä ja avoimesta kulttuurista. Meille tärkeitä arvoja on työn vapaus ja helppous. Kasvun myötä etsimme alan opiskelijaa edistämään yrityksen markkinointia, viestintää ja muuta päivittäistä työtä.

 

Työtehtävät pitävät sisällään mm.

  • Yritysviestinnän tukeminen (mm. LinkedIn-julkaisut ja niiden visualisointi, henkilöesittelyt, somesisällöt ja muu markkinointi)

  • Digimainonnan työkalujen hyödyntäminen (mm. Google Ads, mainosten hallinta)

  • Päivittäiset työtehtävät (mm. toimiston avaimet, työtilat, viikottaiset aamiaiset, lounaat, swäg jne.)

  • Tapahtumien järjestäminen (yrityksen saunaillat, aamiaiset, juhlat, pikkujoulut ja muut)

 

Mitä toivomme sinulta

  • Olet innokas oppimaan ja kiinnostunut yritysviestinnän kehittämisestä

  • Pystyt sujuvaan suomen- ja englanninkieliseen kirjalliseen ja suulliseen viestintään

  • Tunnet somen työkalut (LinkedIn, Twitter, analytiikka)

  • Pystyt tekemään myös somepäivitysten visualisointia – graafikko sinun ei tarvitse kuitenkaan olla

  • Pystyt itsenäiseen työhön ja osaat organisoida oman työsi

  • Olet aloitteellinen ja pedantti

 

Työsuhteen aloitus: heti tai sopimuksen mukaan

Työsuhteen kesto: sopimuksen mukaan

Palkkaus: Tradenomien harjoittelupalkkasuositusten mukaisesti

Viikottainen työaika: 5-10h

Lisätietoja

Juhana Huotarinen

juhana.huotarinen@rebase.fi

+358 40 5182663

www.rebase.fi

Pwc

Trainee, tilintarkastus

Julkaistu 7.10.2022

Haemme tilintarkastuksesta kiinnostuneita tulevaisuuden osaajia harjoitteluun! Trainee jakso alkaa mahdollisuuksien mukaan joko loka -tai marraskuussa 2022 ja harjoittelu kestää huhtikuuhun 2023 asti.

Helsingin toimistollamme on isot tiimit ja merkittävä määrä harjoittelupaikkoja, joten jos pääkaupunkiseudulla työskentely kiinnostaa, kannattaa hakea! Laajaan asiakaskuntaamme kuuluu mm. suuri osa Helsingin pörssissä listatuista yhtiöistä, kasvavia ja kansainvälistyviä start-up- ja scale-up -yrityksiä sekä kansainvälisten yritysten tytäryhtiöitä.

Olisiko nyt sinun vuorosi liittyä joukkoomme?

Palkallisen harjoittelun aikana pääset kehittymään tulevaisuuden tilintarkastajaksi osana asiantuntijatiimiä sekä työskentelemään mielenkiintoisten asiakkaiden ja työtehtävien parissa päivittäin. Traineiden tehtävät koostuvat esimerkiksi eri tilinpäätöserien tarkastamisesta kokeneempien tiimiläisten ohjauksessa. Traineet pääsevät tutustumaan eri toimialoihin ja näkemään, kuinka eri yhtiöiden taloushallinnot on järjestetty.

Toivomme sinulta:

  • olet opiskellut/opiskelet yliopistossa tai ammattikorkeakoulussa laskentatoimea tai rahoitusta (tai vastaava) ja olet opintojesi loppusuoralla

  • olet mahdollisesti jo kerännyt työkokemusta taloushallinnon alalta

  • hallitset sujuvasti suomen ja englannin kielen sekä suullisesti että kirjallisesti, ruotsin kielen taito on etu

Kaikilta traineiltamme odotamme aktiivista, analyyttistä ja tarkkaa työskentelyotetta sekä halua työskennellä osana tiimiä. Aiempaa työkokemustakin tärkeämpänä pidämme halua oppia ja innostua tilintarkastukseen liittyvistä tehtävistä ja toimeksiannoista sekä kykyä joustaa tarvittaessa.

Tarjoamme sinulle:

  • mahdollisuuden tutustua tilintarkastukseen traineena tai tilintarkastusta tukevissa tehtävissä opintojen vaiheesta riippuen

  • tilaisuuden kasvaa laaja-alaisiin tehtäviin osana aktiivisia tiimejämme

  • kilpailukykyiset henkilöstöedut, kuten lounasedun

  • erinomaiset edellytykset sekä ammatilliseen että henkilökohtaiseen kehittymiseen osana maailmanlaajuista PwC-ketjua.

Meille henkilöstö on ykkönen. Arvomme ovat meille tärkeitä, joten etsimme joukkoomme suoraselkäisiä ja välittäviä työkavereita, jotka ovat valmiita haastamaan ajatteluaan ja toimimaan tiiviissä yhteistyössä muiden kanssa. Pidämme tärkeänä, että työ on innostavaa ja tuemme kehittymistä ja oppimista heti ensimmäisistä päivistä alkaen.

Kiinnostuitko?

Toivomme, että jätät hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuajan puitteissa. Hakuaika päättyy sunnuntaina 23.10.2022.

Toivomme, että CV:si on tiivis ja helppolukuinen ja siitä käy selkeästi ilmi tiedot opinnoistasi ja aiemmasta mahdollisesta työkokemuksestasi. Hakemuskirjeestä toivomme lukevamme motivaatiostasi hakea Helsingin trainee-paikkaa ja sen, miksi juuri sinä olisit erinomainen trainee meille.

Lue lisää ja hae työpaikkaa:

https://emp.jobylon.com/jobs/152287-pwc-suomi-trainee-tilintarkastus-syksy-2022-helsinki/

kkoy_logo_uus_vari_nobg.png

Markkinointi- ja viestintävastaava

Julkaistu 3.10.2022

Kandidaattikustannus Oy etsii Markkinointi- ja viestintävastaavaa

Markkinointi- ja viestintävastaavan roolissa vastaat KKOy:n eri kanavista ja toiminnasta, joilla vuorovaikutetaan asiakaskunnan ja yhteistyökumppanien kanssa erilaisissa konteksteissa. Markkinointivastaavan tehtävänä on suunnitella ja organisoida markkinointia sekä vastata markkinoinnin ja viestinnän kokonaisuudesta yhteistyössä operatiivisen sektorin eri toimijoiden kanssa. Viestintää tapahtuu KKOy sosiaalisen median alustoilla, joihin tuotetaan yhdessä sisällöntuottajan kanssa sisältöä ja suunnitellaan eri kanavien ilmiasua ja ulosantia. Sähköpostilistojen hallinnointi, asiakaskunnan kanssa toimiminen ja kysynnän luominen KKOy tuotteille on tehtävän keskiössä.

Katsomme eduksi:

  • Osaamisen Google Ads:n käytöstä

  • Aikaisemman kokemuksen Google Analyticsistä

  • Osaamisen Meta -työkalujen (esim. Mainosten hallinta) käytöstä

  • Kokemus somesisällön tuottamisesta

  • Perustason koodaustaidoista (konversioseuranta, HTML)

  • Data-analytiikkataidot

  • Kokemus sähköpostilistojen hallinnoinnista

Olet etsimämme henkilö jos:

  • Olet innokas oppimaan

  • Olet kiinnostunut markkinoinnista, viestinnästä ja somesisällön tuottamisesta

  • Haluat työskennellä kollegoiden kanssa vuosikurssirajojen yli

  • Pidät joustavista työajoista

  • Haluat mahdollisesti tavoitella pidempää uraa KKOy:llä

Työsuhteen kesto: sopimuksen mukaan

Palkkaus: 12€/h

Viikottainen työaika: 5-10h

 

Mikäli kiinnostuit, otathan yhteyttä:

Oskari Hakanen, Toimitusjohtaja
toimitusjohtaja@kandidaattikustannus.fi

Screenshot 2022-10-03 at 21.44.01.png

B2B Sales trainee

Julkaistu 22.9.2022

Onko korkeakouluopintosi paketissa tai loppusuoralla ja katseesi siintää urakehityksessä? Etsimme nyt tulevia myynnin ammattilaisia Suomen johtavien yritysten palveluiden pariin. Et välttämättä tarvitse aiempaa myyntikokemusta, mutta se katsotaan eduksesi. Tässä tehtävässä kuitenkin asenne ja tavoitteellisuus ratkaisee!

Työnkuvaus

 

Tehtävä alkaa 2-3kk perehdytystehtävällä myyntiprosessin alkupäässä. Perehdytyksen aikana opit mm. puheenjohtajuuden myyntitilanteessa, asiakkaan mielenkiinnon herättämisen, sekä tavoitteellisen ja tuloksellisen itsensä johtamisen. Kun edellä mainitut myynnin perusasiat ovat hallussa, olet valmis siirtymään joko asiantuntijamyynnin tai b2b-myynnin pariin, jolloin vastaat koko myyntiprosessista itse, aina alusta loppuun saakka. 

Koska seuraava tehtäväsi on asiantuntijamyyntiä tai b2b-myyntiä, sinulla tulee olla jo korkeakoulussa opittua liiketoimintaymmärrystä, joka tukee onnistumistasi uudessa tehtävässäsi.

Sinun ei tarvitse vielä tietää, millä toimialalla tai minkä yrityksen parissa haluat työskennellä, sillä luomme yhdessä sinulle henkilökohtaisen urapolun jo perehdytyksen aikana. Yritykset, joiden kanssa toimimme ovat Suomen johtavia brändejä ja omalla toimialallaan laajasti tunnettuja, joten tehtävä tarjoaa sinulle ohituskaistan mielenkiintoisten yritysten ja laadukkaiden palveluiden pariin. 

Etsimämme henkilö

Etsimme tavoitteellista ja myynnistä aidosti motivoitunutta henkilöä, joka tulee kouluttamaan itsestään myynnin ammattilaisen. Olet myös jo suorittanut korkeakouluopintosi tai opintosi ovat niin lopussa, että voit keskittyä jo kokopäiväisesti työhön. 

Lyhyesti sanottuna, olet siis työtä pelkäämätön, tavoitteellinen ja itseohjautuva.

Tarjoamme sinulle

  • Ohituskaistan Suomen johtavien yritysten pariin

  • Sales Avenue by Bookers koulutusohjelman myynnin ammattilaisten toteuttamana

  • Lähes 300 myyntikollegaa, joiden kanssa työskentely on tavoitteellista ja mukaansa tempaavaa

Tiedot:

  • Työ alkaa sopimuksen mukaan

  • Sijainti: Helsinki, Sörnäinen

  • Palkka: takuupalkka 2200€ + provisiot. Ensimmäisen vuoden tavoitepalkka 4500€/kk

Käymme hakemuksia läpi heti niiden saavuttua, joten älä aikaile, vaan lähetä hakemuksesi jo tänään! 

Lue lisää ja hae työpaikkaa:

https://rekrytointi.bookers.fi/jobs/1955328-b2b-sales-trainee-vastavalmistuneelle

Screenshot 2022-10-03 at 21.44.01.png

Myyntineuvottelija Elisa yritysmyyntiin

Julkaistu 22.9.2022

Haemme myyjää Elisa – tiimiimme. Tehtävässä myyt koko Elisan tarjoamaaportfoliota yrityksille! Edellytämme sinulta kykyä selvittää ja oivaltaa asiakkaan tarpeet ja ratkaista ne aktiivisella, sekä myyntiä edistävällä tavalla.

 

Sopiva henkilö positioon on nälkäinen, myyntityötä arvostava ja siitä nauttiva myyjä. Haemme ennen kaikkea hyvää tyyppiä, joka näkee haasteet, sekä tulospalkkauksen mahdollisuutena. Olet päämäärätietoinen ja haluat näyttää kykysi B2B-myynnin parissa. Huolehdit omalta osaltasi myyntitavoitteiden täyttymisestä ja sinulla on nälkää asettaa uudet tavoitteet vanhat saavuttaessasi.

Toivoisimme että sinulla on jonkin verran kokemusta myyntityöstä, mutta tämä ei ole välttämätöntä, koska perehdytämme sinut tehtävään. Kokemus operaattoriratkaisujen myynnistä on etu, mutta ennen kaikkea on tärkeää, että olet hyvä omaksumaan uusia asioita nopeasti. 

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen sekä haastavan tehtävän, jossa pääset aidosti kehittymään ja oppimaan. Positio tarjoaa myös urapolun Elisan Account Manageriksi, jossa pääset vastaamaan pääkaupunkiseudun alueen, nimettyjen pienten- ja keskisuurten asiakkaiden asiakassuhteen hoitamisesta. 

Tarjoamme kilpailukykyisen palkan, joka muodostuu takuupalkasta, sekä kannustavasta provisiojärjestelmästä.

VAATIMUKSET:

  • Tavoitteellinen ja myynnillinen ote työntekoon

  • Hyvä ja selkeä artikulointikyky

  • Kyky omaksua nopeasti uusia järjestelmiä ja hyvät taidot tietokoneen käytöstä

  • Rautainen asenne!

TARJOAMME:

  • Kilpailukykyisen palkan (tiimin keskipalkka 3000€/kk, parhaat yli 5000€/kk)

  • Nuorekkaan tiimin ja hyvän yhteishengen

  • Modernit työtilat ja työvälineet työtä tukemaan

  • Urakehitysmahdollisuuden aina kohti haastavampaa B2B-myyntiä tai esimiesasemaa

  • Säännöllisen työajan toimistoaikoihin ma-pe

 

Aloitus sopimuksen mukaan syykuussa! 


Lisätiedot tehtävästä: 

Jari Takala, Sales Team Manager

puh: 040 046 3318

Lue lisää ja hae työpaikkaa:

https://rekrytointi.bookers.fi/jobs/1332788-myyntineuvottelija-elisa-yritysmyynti